2009/06/24

IPUIN LEHIAKETA


Kaixo!Ainara Amezketa nauzue eta neska normal bat naiz, normalegia nere ustez. Gipuzkoako herri txiki batean bizi naiz gurasoekin eta ahizparekin. Hiru lagun ditut, oso jatorrak gainera! Bi neska dira, Gorane eta Amaia eta mutilak Igor du izena .Egun gutxi barru beteko ditut urteak, nire 13 urteak beteko ditut iada! Beno hasiko naiz istorio honekin…
Gaur beti bezala 07:15ean jeiki naiz, lokartuta, eta egunero bezala irratia piztu dut. Lasai majo nengoen albisteak entzuten eta bat-batean entzuten dut:”Adi neska-mutilok! 10 urtetik aurrera dituzten neska-mutilak ez galdu aukera paregabe hau, ipuin lehiaketa bat! Irabazleak 3 txartel lortuko ditu Brasilera joateko doainik! Ipuin polita idatzi eta zuen ikastolan entregatu maiatzak 13 baino lehenago.” Ez nuen bi aldiz pentsatu ideia eta nire lagunei dei egin nien herriko plazan elkartzeko hamar minututan. Plazara iritsi nintzen, lehenengo Gorane zetorren, mandarina bat jaten ohi bezala eta hiru minutu ondoren Amaia eta Igor etorri ziren korrika bizian.
-Kaixo denoi! Aizue, zerbait oso-oso inportantea kontatu behar dizuet!-esan nien.
-Ea ba neska ,konta ezazu behingoz.-esan zidan Igorrek.
-Beno ba, gaur irratian entzun dut ipuin lehiaketa bat egongo dela.-erantzun nien.
-Eta? Nik ez dut ipuin bat eginen, aski daukat ikastolako arloak gainditzearekin.-esan zidan Goranek.
-Beno ba, ea horrela hobeto ulertzen duzuen,irabazleak hiru txartel doainik izango ditu Brasilera joateko!-erantzun nien.
-Benetan? Lehenago esan behar zenuen Ainara,noski baietz, lagunduko dizugu.-bota zidan Goranek.
-Eskerrik asko ba.
Horrela geratu zen, bihar geratuko ginen ipuin eder bat sortzeko. Arratsaldeko bostak ziren, aspertuta nengoen eta ordenagailura joan nintzen korreo bat bidaltzera nere izebari, guztiaren berri emanez. Gaua iritsi zen eta ezin nuen lorik egin, ipuin lehiaketan pentsatzen nuen bakarrik.
-Pixka bat idatziko dut.-pentsatu nuen.
Idazten hasi nintzen, baina ez zitzaidan ezer bururatzen, ilea nahasten hasi nintzen, oso azturatuta negoen. Hurrengo egunean arratsaldeko bostak aldera lagunak etorri ziren eta ideiak sortzen hasi ginen, denok zituzten ideiak, baina denak dragoiei,sorginei eta horrelako gauzei buruz ziren eta ideia horiek ez zitzaizkidan gustatzen. Bi aste pasa ziren eta ez geneukan ezer eta oso urduri negoen, hurrengo astean bidali behar zen eta. Azken egunetan idazten hasi nintzen eta gertatzen ari zitzaidanari buruz idatziko nuela erabaki nuen. Honela zion nire ipuinak ”Kaixo! Ainara Amezketa nauzue eta…” izenburua “Ipuin Lehiaketa” jarri nion, hurrengo egunean ikastolara iristean lagunei kontatu nien idatzi nuena eta ideia ona iruditu zitzaien, ni ez negoen hain ziur. Klasera sartu ginen eta Maite irakasleari eman nion ipuina bidal zedin.
Azkenean, hilabete bat itxaroten egon ondoren, nere bizitzako saririk handiena jaso nuen, lehiaketa irabazi nuen eta lagunekin eta guraso batzuekin Brasilera joan nintzen.
Ipuin honen mezua zera da, nik ipuin honekin irabaziko dudala saria jajaja !


IRUNE ETXEBERRIA. DBH 2

No hay comentarios: