2009/06/25

MAITE ZAITUDALAKO

Zu gabe ezin naiz bizi,
hiztegiak hitzik gabe egongo balira bezala
zure begirada isila ukitzen dudanean
nire bihotza saltoka hasten da,
baina segituan konturatzen da hori ezinezkoa dela
eta negarrari ekiten dio.

Inoiz ez naiz zure besoetan murgilduko,
inoiz gehiago eziingo dizut eskua eman,
inoiz ez gara berriro elkartuko.
Elkartu orduko ni egingo naiz joan,
joan egingo naiz zu nitaz ahaztuko.

Orduak zutan pentsatzen gauean,
gauean zu nire ametsetan,
egunean zehar gauaz oroitzen
eta gauean zehar zugan.

Lehen zure aurrean,
Orain zure atzean,
Baina inoiz ez goaz batera

Zakurrak zizareen atzetik zaunka,
zeruko haize zuriaren zurrumurrua zzzzzzzzzzzzzzzzzz,
eguzkia izkutatu baino lehengoko izpi zentzu gabedunak
Eta zalantzarengatik zulatutako bihotz zatien zirrarak.
Sandia gorria pepita beltzekin da oraintxe bertan nire bihotz zulatua.

Nitaz ahazten eta beste neska batekin joatea ez dut nahi,
baina hori da eskatzen dizudana
Maite zaitudalako.

Inoiz ez naiz zure basoetan murgilduko,
inoiz gehiago ezingo eskua eman,
inoiz ez gara berriro elkartuko.
Elkartu orduko ni egingonaia joan
Joan egingo naiz zu nitaz ahaztuko.

Aitziber Leatxe. DBH 3

No hay comentarios: