2009/06/25

ZUP! ZUP! ZUP!

Zup! Zup! Zup1
Norea zup!
Itsua zup!
Bajeran zup!
Porro bakoitzean zup! Diotsu
Kalada bakoitzean alaitsu
Ji!
Holanda osoa ibiliko dut
Zu nire ezpainetan egoteko
Munduko paper luzeena liatuko dut
Zu nire behatzen tartean egoteko
Munduko aire guztia irentsiko nuke
Zu nire biriketan gelditzeko
Ji, Ji!
Oihan berdeek osatzen dute
Zure gorputza
Paper txuriak
Osatzen du zure estaldura
Zuhaitz enborra osatzen du
zure buruak
Ji, ji, ji!
Zure zaporeak
Esatltzen dizkit begiak
Zure keak
Gelditzen dit burmuina
Zure kokapen luzeak
Gelditzen dit bizia
Ji, ji, ji, ji!
Polizia nire begi aurrean
Dantzatzen ari da
Landaketa ihesi doa
Nire maria
Abesten dabil
JI, ji, ji, ji!
Zure belarra
Marrubia bezain goxoa da
Zure kea
Poroi bat bezain kutsatia da
Ji, ji, ji!
Porrotan, horra hor dirua
Porrotan, doa bizia
Porrotan, dago maria
Porrotan, dabil txorakeria
Ji, ji, ji, ji!
Belar berdea, belar freskoa
Belar errea, belar goxoa
Zure keak begiak estaliz
Ji, ji, ji, ji!
Landaketa txukunari begira
Porro erreei bizia
Bizia hila heriotzari
Ji, ji, ji,!
Hau erretzeagatik
Ez naiz joango inora
Ez zerura
Ez infernura
Ez kartzelara
Ez etxera
Hemen alaitsu geldituko naiz
Ji, ji, ji!
Haizea bezain azkar joaten da kea
Kea bezain lainotsu dago zure ikusmena
Ikusmena bezain gaizki dago burmuina
Burmuina bezain geldirik dago bizia
Bizia bezian azkar dator heriotza
Ai ama maitea!
Nork esan dit porroak erretzeko!!!!!
Agur biziaaaaaaaaaa…!!!


Pablo Otxoa. DBH 3

No hay comentarios: